Często zadawane pytania

1. O której godzinie rozpoczyna się doba hotelowa i do której trzeba się wymeldować?

Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.

2. W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?

Śniadanie w formie bufetu jest dostępne w godzinach 8:00 – 10:00.

3. Czy można się wcześniej zakwaterować / później wymeldować?

Tak, o ile mamy dostępne apartamenty.

Przedłużenie doby hotelowej zależy od tego, czy tego samego dnia musimy przygotować Państwa apartament na przyjęcie kolejnych gości.

W przypadku chęci wcześniejszego zakwaterowania lub późniejszego wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją.

4. Czy przy obiekcie jest parking?

Tak – na terenie aparthotelu znajduje się duży i bezpłatny parking.

5. Czy w obiekcie jest dostęp do Internetu?

Tak. W całym obiekcie jest bezpłatny dostęp do Internetu Wi-Fi.

6. Czy w obiekcie jest przechowalnia bagażu?

Na życzenie możemy przechować Państwa bagaż.

7. Czy obiekt oferuje zniżki na termy?

Tak, naszym gościom udostępniamy atrakcyjne zniżki na popularne Termy.

8. Czy w obiekcie są atrakcje dla dzieci?

Dla najmłodszych w środku przygotowaliśmy ogromną bawialnię,a na zewnątrz duży i bezpieczny plac zabaw z trampoliną, piaskownicą oraz huśtawkami.

9. Co oferuje strefa relaksu?

W naszej bezpłatnej strefie spa czeka na Państwa jacuzzi, sucha sauna fińska, grota solna oraz wygodne kosze hamaki.

10. Czy do aparthotelu można przyjechać z pupilem?

Nasz aparthotel nie akceptuje zwierząt.

11. Jakie są udogodnienia w obiekcie?

Na naszych Gości czeka bezpłatna strefa SPA, wygodna altana z grillem, restauracja z bilardem, strefa dla najmłodszych oraz narciarnia.

12. Czy w apartamentach są balkony?

W każdym apartamencie znajduje się balkon.

13. Czy w apartamentach są ręczniki i zestaw kosmetyków?

W każdym apartamencie znajdą Państwo ręczniki oraz zestaw kosmetyków.

14. Co znajdę w aneksie kuchennym?

Aneksy są wyposażone w płytę indukcyjną, kuchenkę mikrofalową, czajnik bezprzewodowy, lodówkę, zmywarkę, naczynia oraz sztućce.

15. Jak daleko jest do Zakopanego?

Do Zakopanego z naszego obiektu jest 23 km.

16. Jak daleko od obiektu jest wyciąg narciarski?

Najbliższy wyciąg narciarski znajduje się niecały kilometr od obiektu.

17. Jakie rodzaje płatności są akceptowane?

Akceptujemy wszystkie rodzaje płatności: gotówka, przelew, szybkie płatności przez stronę internetową, karty kredytowe (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express).

18. Jakie są zasady przedpłaty oraz anulowania pobytu?

Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju pakietu. Prosimy wprowadzić datę pobytu i sprawdzić warunki rezerwacji wybranego apartamentu.

pl Polish
X